Ga naar inhoud

Verzekering NKC met eigen risico


Recommended Posts

Hallo,  ik heb een vraagje. Wil onze camper zelf gaan verhuren. Dan ga ik de extra verhuurverzekering bij nkc afsluiten voor de dagen dat hij verhuurd is. Maar hoe werkt dat met eigen risico. Eigen risico is 1500,00. Maar mensen kunnen dat afkopen door daarvoor zelf een verzekering af te sluiten. Wat moet ik dan in rekening brengen?  Kan iemand mij uitleggen hoe dat dan in z'n werk gaat?

Dank jullie wel alvast.  

Link naar reactie
Share on other sites

 

Ik heb dit lange tijd geleden eens opgevraagd omdat wij onze camper misschien aan goede vrienden zouden uitlenen.

Over het afkopen van het eigen risico weet ik niet hoe NKC dit doet.


Om een verhuurverzekering bij de NKC af te kunnen afsluiten moet de camper minimaal beperkt casco verzekerd zijn en natuurlijk bij het NKC.

De kosten van de verrhuurverzekering zijn €19,48 per dag voor campers tot 15 jaar. De minimale premie per verhuurperiode is €188,58 per keer.

 

Bijvoorbeeld bij een weekend verhuur betaald je de minimale premie van €188,58, maar wordt de camper 10 dagen of langer verhuurd betaald u €19,48 per dag.
De verhuurperiode mag maximaal een aaneengesloten periode van 30 dagen zijn. En per jaar mag je maximaal 90 dagen verhuren.

Hierbij een link met de voorwaarden en meer informatie over het product:
https://www.nkc.nl/verzekeringen/camperverzekering/verhuurverzekering/

 

 

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid