Ga naar inhoud

Verschil zij spiegel ducata korte, midden of lange arm


Janvast
Go to solution Solved by Janvast,

Recommended Posts

De rechter spiegel van mijn camper heeft een gaatje, ik begrijp dat je de kap eenvoudig kunt vervangen. Er zijn 3 typen, korte, midden en lange arm. Vermoedelijk heb ik een midden of lange arm, wie kan mij het verschil uitleggen?

Link naar reactie
Share on other sites

Fiat zet afhankelijk van de achterkant/opbouw een korte of lange spiegel op de cabine. Zo kan dit bij een smallere bestelbus, of buscamper een korte spiegel zijn, of bij een bredere half-integraal camper een lange spiegel. Het verschil is puur de lengte van de spiegelarmen en daarmee een iets andere constructie.

Link naar reactie
Share on other sites

Er zijn heel veel maten en modellen. Dan verwijs ik toch naar de bedrijven die onderdelen verkopen. Hier zijn er veel van die je goed kunnen adviseren en waar je ook al op kenteken kunt zoeken welke spiegel er nu op zit. Zonder dat ik reclame wil maken voor een bedrijf: maar ik heb goede ervaringen -ook met een spiegels- met winparts.nl. Er zijn ook vele andere bedrijven die goed kunnen adviseren en leveren

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid