Ga naar inhoud

hendel automaat blokkeert


m-lamers

Recommended Posts

We hebben 2 jaar geleden een Adria Sonic Supreme 700 DL automaat gekocht. Het is een Fiat onderstel. 
Na een half jaar blokkeerde de automaat als je hem in de P stand zette.
Hij pook zit dan vast, de contactsleutel gaat er niet meer uit.
Je kan hem ook niet meer starten. Je krijgt de melding "hendel in P-stand zetten" terwijl hij al in de P-stand staat.
Eerst kwam hij na een half uur vrij, maar tegenwoordig moet je hem via een rode knop onder het hoesje van het versnellingspook los maken.
Hij is vorig jaar al 3 maanden naar Truck Service geweest, nu staat hij alweer vanaf begin mei daar.
ze weten niet wat het is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb dat ook gehad. In eerste instantie is de pook vervangen. Heeft niet geholpen. Ze hebben toen de kabel opnieuw afgesteld en dat heeft geholpen. Ik dacht dat er alleen maar een elektrische verbinding zou zijn maar er zit dus ook nog een kabel.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 14-6-2024 om 22:27, Rien67 zei:

Ik heb dat ook gehad. In eerste instantie is de pook vervangen. Heeft niet geholpen. Ze hebben toen de kabel opnieuw afgesteld en dat heeft geholpen. Ik dacht dat er alleen maar een elektrische verbinding zou zijn maar er zit dus ook nog een kabel.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid