Ga naar inhoud

Ondersteuning SFA-Parkstad bij invoer nieuwe camper uit België


JoMo_Bus

Recommended Posts

5 uren geleden, van der Honing zei:

Net zoals de likes van HymerBoy, Adriatik en Roelof.

 

Tjonge jonge. Je moet maar durven. Als het geven van (un-)likes voorspelbaar is dan is het van Honing (en van zijn grote vriend mikeanber)! En dan anderen hier de maat nemen? Laat me niet lachen!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

9 uren geleden, Adriatik zei:

Tjonge jonge. Je moet maar durven. Als het geven van (un-)likes voorspelbaar is dan is het van Honing (en van zijn grote vriend mikeanber)! En dan anderen hier de maat nemen? Laat me niet lachen!

Als er iemand ongefundeerde unlikes geeft dan bent u dat Adriatik. Kijkt u maar eens na op welke reacties u mij steeds zonder goede reden unliked.

En ja, dat geef ik toe dan reageer ik op die van u ook wel eens op dezelfde wijze.

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

22 uren geleden, HymerBoy zei:

Ik heb je al eerder gevraagd waar dit staat in de wet maar je hebt hier nooit antwoordt op gegeven. Graag een linkje dan weet ik waar ik aan toe ben, ik heb nml in het verleden bij de politie ook geinformeerd en die konden mij gaan ja of nee geven.  In deze link van de rijksoverheid staat toch duidelijk dat het mag als uitzondering voor 2 weken. Waarvoor geven ze alleen een voorbeeld maar een auto ophalen is ook een reden.  https://www.nederlandwereldwijd.nl/auto-importeren/rijden-met-buitenlands-kenteken#  en in het stappenplan van de rijksoverheid geven ze het ook duidelijk aan, 2 weken mits verzekerd in het buitenland en die buitenlandse verzekering zit nou net bij zo een export kenteken.

 

Schermafbeelding 2024-04-11 om 21.58.32.png

 

Hier staat nergens de term "exportkenteken", nee er staat "buitenlands kenteken" en dat is iets anders.
Deze regeling is bedoeld voor het kortstondig rijden met een regulier buitenlands kenteken, bijvoorbeeld een huurvoertuig dat als pechhulp ter beschikking wordt gesteld, of een voertuig van een kennis dat je even leent.
Waar het staat boiet mij niet. Ik heb binnen mijn familie en kennissen twee hoofdagenten van Politie die ik regelmatig spreek. Beiden hebben in Duitsland een voertuig gekocht en durfden niet het risico te lopen om 20 km in Nederland te rijden met dat exportkenteken omdat zij ervan op de hoogte waren dat in deze grensregio een dienstorder was uitgevaardigd om hier handhavend tegen op te treden. Zij wensten dus zelfs geen gebruik te maken van door de vingers zien door de collega's. Voor mij is dat genoeg bewijs, wat jij ermee doet is jouw zaak.
 

Link naar reactie
Share on other sites

12 uren geleden, van der Honing zei:

Als er iemand ongefundeerde unlikes geeft dan bent u dat Adriatik. Kijkt u maar eens na op welke reacties u mij steeds zonder goede reden unliked.

En ja, dat geef ik toe dan reageer ik op die van u ook wel eens op dezelfde wijze.

De pot verwijt de ketel.... Hoeveel ongefundeerde unlikes ik niet van al die SFA-acconts gehad heb, ik ga ze maar niet tellen...

  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Magic Ed. zei:

 

Hier staat nergens de term "exportkenteken", nee er staat "buitenlands kenteken" en dat is iets anders.
Deze regeling is bedoeld voor het kortstondig rijden met een regulier buitenlands kenteken, bijvoorbeeld een huurvoertuig dat als pechhulp ter beschikking wordt gesteld, of een voertuig van een kennis dat je even leent.
Waar het staat boiet mij niet. Ik heb binnen mijn familie en kennissen twee hoofdagenten van Politie die ik regelmatig spreek. Beiden hebben in Duitsland een voertuig gekocht en durfden niet het risico te lopen om 20 km in Nederland te rijden met dat exportkenteken omdat zij ervan op de hoogte waren dat in deze grensregio een dienstorder was uitgevaardigd om hier handhavend tegen op te treden. Zij wensten dus zelfs geen gebruik te maken van door de vingers zien door de collega's. Voor mij is dat genoeg bewijs, wat jij ermee doet is jouw zaak.
 

Dus niets om dit te staven in de wet, jammer, alleen maar van horen zeggen dus, kunnen die kennissen dan geen artikel produceren waar dit staat??  het zijn tenslotte hoofdagenten!, als ze je bekeuren moeten ze dat doen op basis van een wetsartikel, dat moet er dus zijn. Ik heb ook kennissen in de "politie" wereld en die zeggen weer dat het wel mag, de duitsers geven aan dat dit export kenteken een volwaardig kenteken is. Zelfs nog toenertijd bij blik op de weg ter discussie gesteld, Lang leve NL en zijn BPM perikelen....  filmpje vanaf 8:50 gaat over export kenteken.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cwhndundXRs&t=601s

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

43 minuten geleden, van der Honing zei:

Roelof Toetert dezelfde woorden als Adriatik. Zouden zij een en dezelfde zijn?

Bij deze verklaar ik slechts een account te hebben, Roelof alleen te kennen van zijn bijdragen op dit forum, en nooit iemand te vragen in mijn voordeel iets op dit forum te plaatsen.

Tevreden Honing?

  • Haha 1
Link naar reactie
Share on other sites

Bedoel je respect of correct? 

 

Want als we dan toch aan het muggenziften zijn, "van der Honing" is niet correct, het moet zijn "Van der Honing". 

Maar het is tenslotte maar een alias, dus niet iets om je druk over te maken toch?

aangepast door Roelof
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, Adriatik zei:

Zolang jij likes strooit wanneer mijn naam zonder enig respect geschreven wordt, zie ik daar geen enkele reden toe Honing!

Zielig mannetje ben je Adriatik. Ik heb je naam nog nooit anders geschreven dan je zelf aangeeft.

aangepast door van der Honing
Tekst
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid