Ga naar inhoud

Tol Oostenrijk


Gerard Luten

Recommended Posts

@Angela

Ik kan het niet meer dan volledig met je eens zijn.

Sommigen gunnen een ander het licht in de ogen niet.

In dit draadje valt het nogal mee, wat denk je hier van, steeds weer de zelfden die elkaar in de haren vliegen.

Hoorde ik iemand kinderachtig roepen? Infantiel tot in het oneindige.

Er zouden eens moderatoren moeten komen die onzin post gewoon weg halen en de posters een levens lange ban geven. 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 4-2-2024 om 17:01, Angela zei:

 

Ook ik ben het met Angela eens. Een levenslange ban? Daar ben ik zeker niet voor. Maar ook ik erger mij wanneer ik een interessant onderwerp op dit forum tegenkom, waarbij het onderwerp plots vervaagt, en vervalt in geruzie waar niemand iets aan heeft.

Maar goed, het is wat het is. Desnoods moet ik mijn informatie op een ander forum gaan zoeken.

Peter

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Dan zou ik lid worden van het camper forum, groter, beter geinformeerd en wordt goed gemodereerd zodat je er daar geen last van hebt, ook alle commercieel bedoelde reacties woren daar verwijderd waar dat hier niet het geval is. Ondanks dat het niet toegestaan is.

En ja ik maak me hier ook schuldig aan onzinnige reactie's omdat ik me erger aan die telkens terug kerende posts van niet nader genoemde import firma(s), als de 1 begint  reageert de volgende en het wordt een kettingreactie en zonder moderatie is er geen houden aan,  het forum is onleesbaar. 

 

camperforum.nl

aangepast door HymerBoy
  • Like 3
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 16-1-2024 om 09:18, Magic Ed. zei:

 

Dan zie ik je wel huilend terugkomen hier. Die blokkades melden ze namelijk nooit. Staat gewoon oom agent op zijn bike met de lepel te zwaaien.

Speciaal voor ED maar ook voor anderen.
Ik ben rustig Oostenrijk ingereden en mijn NAVI heeft mij keurig buiten alle tol wegen omgeleid. Bij Kufstein was helemaal geen tolweg zoals ED beweerde maar ik vermoed dat het lang geleden is dat jij hier geweest is.

Moraal: Met een goede navi kan je precies daar rijden waar je wilt en zonder tol.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid