Ga naar inhoud

Head-up display


de klerk

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Helaas doet het probleem zich ook bij mij voor. Ca. 1/12 jaar na aankoop viel mijn hud uit. Deze werd toen onder garantie vervangen. Inmiddels is de Weinsberg pepper 4 jaar oud en is de display weer uitgevallen ( alleen leesbaar in het donker) Nu zou ik uit eigen zak een nieuwe moeten aanschaffen en maar afwachten wanneer deze de geest geeft. Pioneer heeft blijkbaar een slecht product gefabriceerd!

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik lees dit allemaal en denk dan kan de NKC als belangenbehartiger hier niets in betekenen?

Ook ik ondervind al langere periode problemen dan weer wel helder dan weer niet heldere  cijfers in beeld en soms helemaal niet

Dacht al dat het aan een zekering lag

Meerder keren terug geweest en telkens leek het opnieuw te werken maar altijd voor een bepaalde periode.

Lijkt wel of dat ding een leven van zichzelf heeft. Hem een mail naar Pioneer gezonden

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid