Ga naar inhoud

Camper – Woningruil Curaçao


royvrooland

Recommended Posts

Camper – Woningruil Curaçao

Beste allen,

Ik ben samen met mijn vrouw (Sandra) en onze dochter al 8 jaar met veel plezier woonachtig op Curaçao. We willen komende zomer (2025) op vakantie naar Nederland om familie te bezoeken en een camperreis van 3 weken te maken. In 2023 hebben we een prachtige camperreis van 8 weken gemaakt, het was echt fantastisch. Dit willen we graag een vervolg geven!

We zijn op zoek naar een camper eigenaar die interesse heeft om zijn camper te ruilen tegen een vakantiehuis met zwembad (inclusief auto) op één van de mooiere plekken van Curaçao. Qua data is een 1 op 1 ruil mogelijk maar mocht je een andere periode naar Curaçao willen dan is dit ook zeker bespreekbaar. Mocht je interesse hebben dan komen we graag in contact voor een vrijblijvende kennismaking. We begrijpen dat uw camper een waardevol bezit is waar u zuinig op bent. Dat zijn wij uiteraard ook op onze woning en auto.

Samengevat:

·         We zijn op zoek naar een campereigenaar die zijn camper wil ruilen tegen een woning met zwembad (incl. auto) op Curaçao.

·         Duur camperreis: 3 weken.

·         Beschikbaarheid vakantiewoning Curaçao: 2 tot 5 weken.  

·         Periode: tussen camperreis: 12 juli en 8 augustus (i.v.m. vakantieperiode van mijn vrouw als leerkracht).

·         Periode beschikbaarheid vakantiewoning: 5 juli tot 16 augustus. Andere periode gedurende het jaar is in overleg ook mogelijk.

·         Wie zijn wij? Roy, Sandra en Loiza Vrooland. Beide 34 jaar en onze dochter is 2 maanden oud. We zijn werkzaam in het vastgoed en als leerkracht basisonderwijs. We hebben 8 weken camperervaring. De reis is toen door Italië, richting Frankrijk en geëindigd met een trouwerij in Spanje. We vertellen graag meer over onszelf tijdens een kennismaking!

Dus lijkt het u leuk om een mooie reis naar Curaçao te plannen in 2025? En bent u bereidt om eventueel uw camper beschikbaar aan ons te stellen? Dan plannen we graag een vrijblijvende kennismaking in!

Met vriendelijke groet,
Roy Vrooland

P.S. Ik weet dat niet iedereen open staat voor dit idee. Als dat het geval is wees dan alstublieft aardig in uw opmerkingen of scroll gewoon verder. Bij voorbaat dank.

Collage camper.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid