Ga naar inhoud

Camperlocaties.


IJSA

Recommended Posts

Almelo          : 15-09-2024                                                                                                                                                                                     Onderwerp : Campercontact

Geachte dame, heer,

Als lid van de NKC maken wij al vele jaren gebruik van “Campercontact”.  Dit doen wij zowel op Ipad en laptop. Soms op de GSM.   In de beginjaren naar volle tevredenheid. De laatste tijd zien wij echter dat de continue veranderingen bepaald geen verbeteringen zijn. Blijkbaar hebben de huidige ontwerpers van campercontact (nog) niet helemaal begrepen wat de wensen- en eisen van camperaars zelf zijn.  Helaas blijkt dat vele camperaars deze ervaring delen. Wellicht is het verstandig uw “klanten’ eens te polsen.

 Enkele verbeterpunten: In de zoekbalk nu: “Beste camperplaatsen in”.  Deze tekst moet eerst gewist worden om nieuwe locatie in te kunnen voeren. Bovendien moet je vooraf al weten welk land je moet kiezen. Het is nu niet mogelijk om naar buurland te navigeren. Men moet nu eerst opnieuw land van bestemming gaan invoeren.  Uiterst omslachtig.                                                                                                                                

Wijzigen in :  in wereldkaart, waardoor men direct naar werelddeel, land, streek, plaats en plek kan navigeren. Zonder blokkering van landsgrenzen.  Maar vooral ook de ruimte voor de kaart aanzienlijk vergroten.  De teksten zullen m.i. niet of nauwelijks minder duidelijk worden bij een wat compactere weergave.

Layout nu: Start met afbeeldingen van de locatie.  Hieronder alleen de naam van de camperplek/camping.  Daaronder de voorzieningen en dan weer “bekijk alle voorzieningen”   Hier onder weer “wat anderen zeggen”.   Daarna adres en informatie over de plek.                              

Layout Wijzigen in: Logische volgorde, d.w.z. complete naam/adres/woonplaats gegevens direct bovenaan en niet verspreiden over meerdere pagina’s. Dan (compacter) de opsomming van alle voorzieningen en hieronder de afbeeldingen en ten slotte de reviews.

In het algemeen:  Veel informatie is vaak gedateerd. Niet alleen blijken de prijzen vaak al enkele jaren oud te zijn, maar vooral hinderlijk is als camperplaatsen en/of campings al enkele jaren niet meer blijken te bestaan.  Wellicht is hier ook een taak voor redactie en/of gebruikers van “campercontact” weggelegd. Campercontact was jarenlang een goed functionerende informatiebron en ik hoop dat volgende versies meer aan de wensen van “klanten” voldoen.

Met vr. groet

F. IJsendoorn

Almelo.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik weet niet wat je met dit bericht wilt, maar wanneer je denkt dat je hiermee de eigenaar van Campercontact bereikt moet ik je teleurstellen. Niet alleen omdat de NKC dit forum helemaal niet leest, maar ook omdat Campercontact al een tijdje niet meer van de NKC is!

Overigens ben ik het in het algemeen niet eens met uw kritiek. Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel wensen.

Wat betreft de gedateerde informatie is het zelfs zo dat de eigenaar daar niets mee kan. We zullen als gebruikers de wijzigingen moeten doorgeven via de plus-knop. Ik geef regelmatig onjuistheden door, en die worden steeds snel doorgevoerd. Maar de meeste gebruikers doen dat niet. Ze vermelden het hoogstens in een review. Maar uiteraard worden de duizenden reviews die telkens geplaatst worden, niet gelezen.

Link naar reactie
Share on other sites

momenteel gebruik ik hem helemaal niet meer, in het begin de pro, later de gratis versie want ben geen NKC lid meer en na goede ervaring met park4night daar op over gestapt. Gebruik trouwens ook gewoon google maps veel, is ook veel info te vinden als je de juiste termen gebruikt.

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Ik moet je teleurstellen, maar ik heb geen aandelen noch enig ander belang. Ik heb beide apps, en gebruik ook beiden. Toch gebruik ik vooral Campercontact. Maar dat lijkt me toch geen reden voor dwaze verdachtmakingen!?

Overigens heb ik op mijn beurt er geen enkel bezwaar tegen wanneer anderen het juist omgekeerd ervaren. Lijkt me geen reden voor boosheid.

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid