Ga naar inhoud

Aansluiting buitendouche


Recommended Posts

De bovenste knop lijkt op het eerste gezicht voor de temperatuurregeling. Maar het ziet er toch wat bijzonder uit. Heeft deze niet toevallig een dubbele functie? Anders zit er wellicht ‘ergens’ binnen een kraan waarmee je de leiding naar de buiten douche kunt openen en sluiten?

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ben nog eens verder gaan onderzoeken en de ‘temperatuurring’ is helemaal niet verbonden aan het binnenwerk en lijkt alleen een indicator te zijn.

 

in het binnenwerk kan ik alleen een stervormige draaiknop vinden (zie foto). Aan de binnenkant, in de camper, is het een gesloten circuit zonder enige knoppen of hendels.
 

 

IMG_0589.jpeg

Link naar reactie
Share on other sites

vraag het even op het campeforum.nl,  daar zitten veel meer leden en wellicht iemand met dezelfde soort aansluiting.  En de draadjes van de micro schakelaar in de kraan zijn niet aangesloten, dan doet ie weinig, pomp wordt dan niet aangestuurd.

 

 

IMG_0590.jpeg

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Het probleem is opgelost! Op camper forum wist iemand het onderdeel te herkennen en kwam ik tot de conclusie dat ik een hele knop miste die aan de buitenzijde ingestoken moet worden.

 

via het camper bedrijf is er contact geweest met de vorige eigenaar die de knop nog had liggen en die is nu onderweg naar ons!

 

allen dank voor het meedenken

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid