Ga naar inhoud

EasyPark in Noorwegen


Carlo62

Recommended Posts

In Noorwegen kwamen wij op afgelegen parkeerplaatsen en kon je alleen met de EasyPark app betalen. Deze op de telefoon gezet maar hij gaf alleen maar locaties in Nederland aan.

Mail contact gehad met EasyPark Nederland en zij zeiden dat de app niet werkte voor Nederlandse gebruikers, we moesten maar op een andere manier betalen. Dit was op diverse plaatsen niet mogelijk.

Weet iemand hoe je wel het parkeergeld kunt betalen in deze gevallen, ik zit niet te wachten op een bekeuring.

Link naar reactie
Share on other sites

klopt, drama bedrijf, probleem zit hem in je google playstore account, zolang die op NL staat krijg je die international easypark app niet in de playstore, je kan het land niet wijzigen zolang je in NL bent, je kan proberen als je in het buitenland bent een 2e google account aan te maken en die dan niet op NL zetten, dit moet werken, heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien ik nog niet in buitenland geweest ben, ik zelf heb de app via een mirror geinstalleerd en die werkt wel(de internationale easypark app), nadeel is van een mirror dat je geen updates krijgt maar goed voor die paar weken in het buitenland vind ik dat prima. Hier de link:  laatste versie is nu 24.24.2  wel alle reklames even ontwijken 🙂

 

https://www.apkmirror.com/apk/easypark-a-s/easypark-parking-made-easy/

 

zie ook het topic op camperforum:

 

https://camperforum.nl/viewtopic.php?t=8488157&hilit=easypark

 

ps als je een iphone hebt kan ik je niet helpen. Daar werkt dit niet bij.

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid