Ga naar inhoud

Broers Joske

Members
  • Aantal items

    272
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

Broers Joske won de laatste dag op 29 december 2023

Broers Joske had de meest gelikete inhoud!

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Broers Joske's Achievements

19

Community reputatie

2

Community Answers

  1. Dat zie ik toch anders. Dit is de omgekeerde vraag beantwoorden. Je kunt die >3.500 kg campers ook voor zes tientjes laten terugkeuren en dan is de vraagprijs dus niet meer voordelig.
  2. Broers Joske

    BPM 2024

    @mikeanberJij bent zeker ook van het donkere gilde?
  3. Nee, gewoon een Pro-abo op Campercontact nemen voor één jaar. Kost iets van 10,- euro dacht ik?
  4. In mijn Dethleffs zit op het dashboard een kiepschakelaartje met drie standen. Boven is de startaccu naar de radio, midden is alles uit en onder is de HH-accu naar de radio. Dat moet simpel alsnog te maken zijn.
  5. Daar kan prijsverschil tussen zitten in verband met een zwaarder chassis, betere schokbrekers/spiraalveren voorzijde en (hulp)luchtvering achter. Maar dat verschil is altijd kleiner dan achteraf zelf de ophoging laten uitvoeren. In Nederland staan deze C1-campers niet vaak te koop, in Duitsland is dat veel vaker het geval omdat de (oudere) Duitsers geen C1-rijbewijs hoeven te behalen maar met hun gewone rijbewijs tot 7.500 kg mogen rijden. Onze camper met max.gewicht van 3.850 kg hebben wij daar ook gekocht, maar naderhand toch hier nog laten opwaarderen en dat kostte ook nog ruim 4.000 euro.
  6. En het kan net zo goed water in de remolie zijn. Deze moet immers periodiek vervangen worden wegens hygroscopisch.
  7. Vergis ik mij, of komen er werkelijk hier steeds meer zeurstengels/zuurstengels bij?
  8. Dit is vaak een probleem met de gadrukregelaar. Vervang deze door een nieuwe met de juiste mBar specificatie.
  9. Nee, alleen indien het niveau onder peil komt is dat het enige resultaat van het uitlezen. Meestal is het de bout van het huis van de pomp van de stuurbekrachtiging. Dat kun je zo voelen, dan hangt er olie onder aan het metaal. Zit het in de leidingen dan is dat op zelfde manier te zoeken.
  10. Ja dat heb je zo met een halve dag aanwezig zijn bij de cursus.
  11. Jouw derde actie op het forum en ons dan de les willen lezen. Lees zelfs eens alles wat hier door de NKC tekort wordt geschoten.
  12. Juist niet, breken de bouten af dan ben je de sjaak. Die pompen lopen 200.000 km en meer zonder problemen.
  13. Broers Joske

    Driebond Campers

    Klopt, ik heb gelukkig geen inferieure Bürstner en herken daarom het bouwjaar niet op jouw foto's. Schrijf dan duidelijk waar het om gaat en laat je niets door de strot duwen.
  14. Dat is inderdaad een groot schandaal. Maar misschien val je nog net binnen de tijd van de coulance regeling die de NKC voor haar leden heeft geregeld met het Hymer/Bürstner concern. Meld je snel bij hen via vloeren@nkc.nl of misschien is het vloer@nkc.nl ??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid