Ga naar inhoud

Jannie en Henk

Members
  • Aantal items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Jannie en Henk

  • Verjaardag 14-09-1945

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Jannie en Henk's Achievements

1

Community reputatie

  1. Inhoudelijke reacties heb ik gegeven via de Feedback van Campercontact, dat heeft hier geen enkele zin.
  2. We zijn niet zuur, we zijn gewoon ontevreden over de NKC. Het programma Campercontact werkte prima, maar moest zo nodig door een stel prutsers vernieuwd worden. Dit is op zich prima, als het goed was gedaan. Dit is echter niet het geval, het functioneert nog lang niet als vanouds, en met onze opmerkingen wordt niets gedaan. Dit kun je in dit draadje teruglezen. Dit heeft verder niets met halflege glazen te maken, wij willen gewoon weer een goed programma terug. Verder blijven ook wij gewoon van onze vrijheid genieten en wensen ook iedereen een aangenaam camperjaar.
  3. Het lidmaatschap kost 59 tot 70 Euro per jaar, maar daarnaast een hoop ergernis omdat Campercontact, wat een fijn programma was, helemaal naar de kloten is geholpen omdat men (veel) geld wilde verdienen aan niet-leden, waarop een stel prutsers het hele programma "vernieuwd" hebben. Op onderdelen is het nu langzaam iets beter geworden, maar het haalt nog lang niet het oude niveau.
  4. De Website komt weer een klein beetje leven in, maar de problemen zijn nog lang niet opgelost.
  5. In kampeerauto 7 staat een reportage over de genieën die dit zo geweldig in elkaar geknutseld hebben. Er zijn nu al 200.000 actieve gebruikers maar binnenkort is het toonaangevend in de hele Wereld!
  6. Was dit de enige reactie van Stan Stolwijk en is hij niet inhoudelijk op je vragen ingegaan? Tot nog toe heb ik niets gelezen over z'n verantwoording aan de Ledenraad of de Raad van Toezicht, niet in het blad en ook niet in de nieuwsbrief, of heb ik iets gemist?
  7. Vandaag kregen we ook de ACSI gidsen binnen van 2021. In de begeleidende brief durft Stan Stolwerk nog te adviseren dat je als aanvulling de App of Website van CamperContact kunt raadplegen, ondanks dat hij er al veelvuldig op is gewezen dat vooral de website van CamperContact helemaal naar de kloten is geholpen. ook is hij trots op 200.00 actieve gebruikers in heel Europa waarbij hij z'n eigen leden in de kou laat staan! Eerder in het blad heb ik al gelezen dat ze wereldwijd toonaangevend willen worden, dus door de App te verkopen, maar de oude Website terugzetten voor de leden willen ze niet!
  8. Nee, Dromer, dit is geen kwestie van verzieken, maar de moderatoren er op wijzen dat ze met de rubriek "Feedback voor de NKC" wel degelijk de indruk wekken dat ze de opmerkingen in deze rubriek wel degelijk bekijken, en dan mag je van een volwassen organisatie ook verwachten dat er antwoord komt. Bij de NKC is dat echter niet het geval, en al helemaal niet als je commentaar hebt op het gepruts met CamperContact. Aan Frankia kunnen we alleen maar adviseren de vraag rechtstreeks aan 'info@nkc ' te mailen, waarschijnlijk komt er dan wel antwoord, al zal dit weer in de trend zijn van: "Er wordt aan gewerkt, maar de website heeft niet onze prioriteit, met de App kunnen we meer inkomsten genereren en de leden kunnen wel wachten, die hebben toch al betaald en leveren niets meer op". Aan Adriatik zeggen we: "Ga vooral door als Forum waakhond", het blijft nodig.
  9. Citaat: "Leden wordt wel terloops de mogelijkheid om in te loggen op de website ontnomen. Je kon op de oude website altijd snel een reis (reeks camperplaatsen) uitzetten waarna ze onderweg op het kleine scherm van de telefoon makkelijk terug te vinden zijn". Zo deed ik dat ook, op een groot scherm kan ik een hele route uitstippelen met favoriete campings, dit is allemaal verdwenen. IK hoop dat deze functies (inloggen op eigen pagina en favorieten vastleggen) gauw terugkomen voordat we in het voorjaar (hopelijk) weer in de kampeerauto stappen, anders zal ik na ca. 30 jaar toch mijn lidmaatschap van de Nederlandse Kampeerauto Club opzeggen, zelfs als dat betekent dat ik elders mijn kampeerbus moet verzekeren. Ook snap ik niet dat het aantal Reviews en Foto's op de website beperkt is en niet in de app, voor mij is dit een extra teken dat de leden niet serieus genomen worden; alles draait om de app, dat levert blijkbaar meer op!
  10. En werkt de app dan ook, want dat is steeds het probleem.
  11. Wij kunnen het ook niet waarderen dat oude leden meer moeten betalen als nieuwe leden, helemaal nu Campercontact op mijn desktop volkomen shit is.
  12. Dit valt ons ook op, waarom moet een Nederlandse club zoveel in het Engels communiceren? Zoals hieronder, kan er niet gewoon "Antwoord Versturen" staan i.p.v. Submit Reply?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid